足球

 

      今日放假,就出左去買左個足球。我咁大個人,廿幾年黎,家下先自己買第一個足球。雖然細個都玩過膠波仔、海棉球……

      真正既足球,就真係家下先買黎玩。

      哈哈哈哈!年紀咁大先學踢波……

 

      今日重做左一樣野,就係寄郵包到外地。都已經有成十幾年無寄啦!哈哈哈。上次係寄比美國既呀宏。家下就寄去台灣既朋友,係我第一個識既網友。(第一個識既唔係香港呢~)

本篇發表於 關於我。將永久鏈結加入書籤。

2 Responses to 足球

  1. 說道:

    個足球幾靚bor,好明顯無咩踢過..咁新,hehe~
    快d養好身體,踢返次我睇la…唔好諗咁多野la,呢個世界本來就唔公平,但生活仍然繼續~

  2. 雪糕 說道:

    哈哈~~~依個波我都係吉之島到睇過~~你果到買會便d喎~~~!! ^^

發表留言