岩岩又玩下個space

 

        好耐無乜點玩下個space。成日都係打blog多,岩岩我就係首頁加左d野。大家可能行起上黎會慢呢。哈哈。

不過放左youtube既短片。內容係"Miyavi雅"既其中一首歌,而呢首歌,係我開呢個新blog既時候,第一首歌,家下就有mv睇下啦!片中《雅-Miyavi》重會一人做兩個角色添。哈哈哈。另外,我仲加左個每日運程玩下添。

本篇發表於 生活日記。將永久鏈結加入書籤。

4 Responses to 岩岩又玩下個space

  1. 灰姑娘 說道:

    wish your 細叔 recover soon~ ^.<  why don\’t allow to leave comment on the other side ge???

  2. Fa 說道:

    我重出江湖啦 (^^)v"

  3. 說道:

    我冒死入左黎la~都無事….ok bor~
    阿雅個mv個nana feel ar!!不過佢無化d視覺系誇張妝,睇落細個左好多~

  4. Eva 說道:

    老實講, D字有少少難睇…

發表留言