呢兩日公司對話內容

 

 

            哈哈哈哈!基本上,返工既時候,好多時都會講笑。所以,正路黎講,都會久唔久都有野笑下。再唔係都會有野研究下。就好似琴晚咁,我就變左吹氣公仔維修技師。為may維修一個佢個仔行花市買既玩具。哈哈哈。

            我就一值維修,同時,我就叫佢tea下先。結果,,,搞下搞下,大家都以為我練仙。以為我咁耐都唔出黎食野。。。最後,仲要呀may同呀華搵返我,比佢地見到我仲維修緊。已經維修左差唔多45分鐘。。。哈哈哈!

呀may就話:『真係唔好意思,仲以為你已經無整,去左沖涼。個公仔都唔知點解,一個中七既學生會咁鍾意。』

              我:『我見差唔多整好,咪整埋佢羅。不過,我怕我手工唔靚,你個仔會唔開心。』

       呀may:『唔怕啦!唔好整啦。算啦。』

【我心諗,雖然個公仔唔係d咩,只係虛幻,但係,作為母親對兒子既心意,係好真實架嘛!所以,我都會盡力去維修好,過程中都會希望佢個仔鍾意啦。希望啦。】

 

 

 

            今日,同呀潤補返拜年說話,因為佢搵人比左利是我。咁我當然要補返幾句啦!之後仲講到髮型既事。(因為我已經成為左呀潤既御用髮型師) 哈哈哈!

 

        呀潤:『哈哈。剪髮係你興趣嘛。』
點知???呀夢夢走左埋黎喎!一聽到講『興趣』就走黎問我。

 

我即時答:『我有好多興趣架喎。其中一樣係溝女。』

 

呀潤又話:『溝女之外,又有睇咸書……你又岩?』

 

哈哈哈!呀夢夢好搞野咁低頭轉身,:『仲以為你講你興趣係剪髮添…』

哈哈。既然咁講,我都無謂玩人啦。哈哈。

 

咁我就同呀夢夢講:『你係咪想剪呀?』

 

夢夢:『我新年前剪左前面少少,收左$80呀。剪完又唔靚。』

 

我:『丫也!咁你叫我幫你呀嘛,我唔收你錢,整係一餐飯就得。點都平過$80呀。』

 

夢夢:『好喎。』

 

我:『最多咁,睇戲我既。』

 

夢夢竟然真係細細話:『咁幾時呀?』

嘩!我即刻就同呀潤繼續研究,夢夢就問我地係邊個地點剪。

 

呀潤:『我地都未搵到地方,家下大家返工時間都唔同左,好難就。哈哈哈。』

哈哈哈哈!就咁,講左咁耐,得啖笑,跟住,有人同夢夢講:『有個醫生係出面等緊你呀!』

 

我即刻講:『散會!』哈哈哈哈!

 

 

            到收工前,kendy就比d好野我同呀賢睇。係其他醫院請人,人工比而家高20%。哈哈哈。雖然家下工作都好開心,假期都多。但係……哈哈哈!人家出既人工,都係高d喎!話灑人地既要求,我都有灑呀。仲要係專業嘛嘛。地方又近過而家呢。
            雖然,我過去六年,已經轉左五個職級,叫做去過四個部門。新一年,都係時候再試下啦!哈哈哈哈!

 

華姐就講:『比我係到做到退休都願。』

 

我:『唔怕喎。我地已經少左兩個,家下再少多兩個。咁你地就好安全!』

 

華姐:『幾時少咁多個呀?』

 

我:『已經無左打交果兩個啦!(雖然人在,但我已經當……)』

 

            由於,間院有華、may、萍、笑媚、琴…做過。而果邊既老闆,應該佢地都會識,話唔定識既時候,人地都未做老闆。有咁多前輩係到,又有人面!

            所以,我即即諗好方法,係見工既時候特圍!

            就係……叫咁多個前輩同,每個都同我影返張相。跟住就要樹起大母指黎影!咁…班老闆見到我有咁多識既前輩推薦。一定掂啦!最緊要就係!唔好叫家下個老闆寫推薦信,因為佢太新,無江湖地位。都係叫華姐寫仲好!哈哈哈!

 

呀有又話:『影返張我跪地上,針茶比咁多前輩既相。表示係咁多位前輩既途底。』

 

但我就覺得唔好:『唔得!梗係要倒轉!我坐係到,佢地針返茶比我,咁我先夠勁!』

總之,當時我、有、賢、華、may、suyi、霆、kendy……都好興奮!未見工,先興奮!哈哈哈!

 

我:『華姐!到你退休既時候,我咪返返黎羅!你一定要幫我寫信!』

 

 

 

講下講下,咁我就收工啦!話灑我已經做左全日既一半工作,我收工後,大家既工作應該都無乜幾多。

 

收工,就去搵保險經記研究下d野。家下……應該大多數都會係下星期,入醫院住返晚。其實,應該早少少做,但我都係諗住過左年先咁……

 

 

 

 

本篇發表於 閒話家常。將永久鏈結加入書籤。

3 Responses to 呢兩日公司對話內容

  1. cheong 昌 說道:

    你返工都幾開心個喎…
    如果我都咁開心就唔洗煩la

  2. 小筑 說道:

    我見你返工真係好開心,好羨慕你
     

  3. niki 說道:

    青少~~你返工好似好開心,真讓人羨慕 。
    在此祝你見工成功!
    晚安喇~~

發表留言