入市?

 

      好耐無打投資手記啦!哈哈哈。主要黎講,係近期投資都不太順利。更詭異既係,之前我有講過自己入乜貨既,表現就異常差。而我唔出聲入貨既,就表現都幾好。真係… …要小心講野先得。

      眼見,久唔久就有人從羊狼既blog入黎。我點都要打下投資既。哈哈。

      近期全球個市跌到『dum、dum』聲。原因唔多講,事後孔明通街都係。哈哈哈哈。加上,從我既想法:調整,一切都係循環、炒作、藉口。。。

      本人黎講,會嘗試係18000點上下400點波復,即17600-18400考慮入市。但係……以近日跌得咁急,都有咁多錢錢接貨?梗係覺得有人會踢多幾腳,等更多散戶出貨,轉投大戶手中。事實,大戶耐性,同賺既錢,已經好多。。。

      從正路睇,近期既超賣,會做成技術反彈。但由於長期移動平均線,同短期移動平均線,既方向性不同,所以……短期都會係波動上下落下。從基本因素,日元又真係升得幾急既……哈哈哈。等我係6.4幾都唔入,仲打算博大佢去到6.3幾添。哈哈哈。家下現價都6.7幾……升左5%啦!!!哈哈哈!但呢次無我份。。。

      講遠左,總之呢期斷估,恆指都低反複向下,應該唔太難等到考慮入貨位17600-18600。不過,講明,等上高位,真係要時間呢。向下既機會都重有,但最差既,都係16800掛?而家都係唔諗得咁遠,,,各方因素都會不斷改變。從普遍對整年既預測,都會向好既氣氛,呢次呢野都係調整。。。應該係入貨位炒上落,出入多幾次,搵多幾次錢好了。暫時要下試18000都唔係易呢,話灑都超賣得有少少過左位。。。但都係有機會既。。。哈哈哈。

      講到好似好複雜咁。。。算啦。。。股市上落,一個人都會有唔同想法,更何況咁多人。。。

      各位,就請用點時間,研究下適合自己投資既方法。迎接下一個升浪。。。錢呀!錢呀!

錢錢!錢錢!(請請!請請!)

 

※※《編者話》本欄搜羅熱門傳聞,惟消息未經證實,亦不保證內容之準確性
       本文只供參考之用,並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之
       申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定
       ,如因相關建議招致損失,概與編者及作者無涉。

本篇發表於 投資手記。將永久鏈結加入書籤。

1 Responses to 入市?

  1. 羊羊 說道:

    咦,乜原來有咁多人經過我個blog入你呢度咩?
     
    講開又講,我都唔係睇得好準.但我認同今次恒指大跌,係有好多貨由散戶拋到大戶手中.相信短期會傾向係大戶推高(咁先有玩)之後再推低(搏散戶賣貨),又再循環.不過我個人懷疑係大戶真正既目的放貨(拆倉),但佢想放就需要時間.

發表留言