念念不忘

 

            由於今日講開,我同 May星期日會去【居士林】聽佛學。見講開又講,我就問下 Suyi有無興趣一齊去啦。

得到既回應係… … Suyi覺得,點解我會去既?而我就講出我想認識下。。。當然, suyi都有問我,點解唔去下教會(天主、基督之類)。但我話佢聽,我都有接觸既,哈哈哈哈。我乜都接觸架嘛。(男人梗係知多樣野都好嘛。)

我:『我諗住出家嘛。你無行架啦!』

Suyi:『你真架?』(好似好認真咁……)

我:『所以你都唔好等我啦!』(哈哈哈哈哈)

Suyi … … (我覺得佢,好似面色一沉…)

我:『其實係咁既,,,因為咁多年黎,我對你都念念不忘,見你多過見呀媽。所以,我先要去放下,聽下佛學。哈哈哈哈。』

Suyi:『哈哈哈哈……』

本篇發表於 閒話家常。將永久鏈結加入書籤。

1 Responses to 念念不忘

  1. 琦琦 說道:

    希望你真係可以從中領略到啦 ^0^
    加油呀 ^^

發表留言