積極活動!!!

            先講下回覆留言既事先。由於,經過整個星期既測試之後,我發現,自己真係無時間走黎走去留言。有時間都係打下blog,睇下股。哈哈哈。所以,回覆方面,都係回返係當篇文章好了。

 

 

 

       今日,放工,去左買本『五線譜』。哈哈。燃燒返我研究結他既情緒。哈哈哈。

加上,我一向用既野,先要外表吸引我去用。哈哈。呢本,個面面都幾吸引我既。哈哈哈!

 

 

 

 

 

            近日,積極咁參與活動,哈哈。好似岩岩星期六,就去左 MEGA BOX,溜冰。

            好似黎緊星期三,就去九龍公園泳池,游水。

 

            黎緊星期日,去海灘、跟住就去睇煙花。哈哈。

 

            各位,有咩活動,都要叫埋我呀!家下就送上近照一張先。哈哈。

 

 

 

PS.今日,比呀姐笑死。

我同呀wan傾緊,結婚既睇法。我自己,就希望係三十幾歲,有一個家庭,有自己既小朋友。跟住,呀wan就講到『獨身主義』。

點知?

幾個呀姐就聽借野!就話我!

『你做乜獨家主義呀?』當時,你一句,佢一句。

『你又有屋,又有地。』『你又有果園。』『係羅,仲成日投資。』『你咁去獨身,好浪費喎。』(其實,我家下,邊有咁多野喎。)

 

我:『哈哈哈!』『係羅!我咁好條件!起碼都幾個女友啦!』『一個都唔夠!』『點會獨身主義喎。』

 

 

……雖然,一向有朋友、前輩都話我,條件好,但係,近期就聽多左女性咁講。。。我平心而論,可能我一向對自己要求較高啦。我既條件,其實,唔算得上好好。但,我相信,會越黎越好既。哈哈哈!努力!加油!gogogo~

 

 

 

 

 

 

 

本篇發表於 閒話家常。將永久鏈結加入書籤。

5 Responses to 積極活動!!!

  1. Annie 說道:

    哈~等你彈結他俾我地欣賞啊…..期待中,,,,^^加油!!!
    愛情ga嘢, 又唔好話等運到, 等緣分…等人溝…等女送上門……等等下. 分分鐘等到三張幾, 仲係獨身就唔好喇
    緣分係仲要, 不過都要自己努力D先得, 講真…..人越大, 生活圈子會細左好多…..識GA人自然又少左….-___-\’\’
    平時扮型D, 著得靚仔D, 可以吸引唔少青春少艾ga目光嘅……其實, 女人都會以樣接人….haha….眼緣真係好重要…XDD
    加油啊!!!

  2. Helen 說道:

    係阿..同意summer 的講法

  3. 清流男子 說道:

     
    Summer~
     
    其實,結他呢樣野,暫時都係收埋比自己玩架咋。
    不過,一年先見得你一、兩次,如果要玩比你睇,真係唔知幾時先得啦。
    至於女仔緣方面,我覺得,呢期好似旺返咁。哈哈哈。唔知係咪同我近日積極咁活動有關呢?
    一於食住個勢。哈哈。但係型唔型,靚唔靚仔……你幾時睇睇我,開下方比我呀?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
     
    聖誕襪~
     
    我都同意你既講法。
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

  4. W.W. 說道:

    有乜都好, 最緊要個人好
    咁你個人都幾好o既~~
    同意summer o既講法, 不過呢樣野我又唔擔心你o既 XD

  5. 清流男子 說道:

     
    華子~
     
    我地幾耐無見?好似有兩個幾月。。。
    我覺得自己已經唔後生架啦。家下只係朋友話我知,我好後生。如果唔係,我都唔覺。
    因為,我成日覺得自己三十幾歲咁。要快快手搵錢,好多野都想快咁。
     
    結論…我已經停左好多年啦。家下,已經要好積極行動先得啦。

發表留言