黑房晒相?8米里?

 

            今日,同兩平研究左一d野。分別係:黑房晒相,同 8米里。

 

            佢地兩個,講到以前無乜野玩咁。黑房晒相,開藥水,做效果,完全靠自己雙手。又真係幾過引既,係黑房,整係得一個暗既紅燈仔。

 

            而我覺得,家下,用數碼相機,只係方便,只係有電腦,有軟件,就做到效果。。。諗諗下,都覺得,方便就方便,但係,好似無乜靈魂咁。。。我用軟件做,人地都用得。只係,比較易表達自己想出既構圖咁解。。。就好似小時買既廠出既模型,同自己做既手板模型既分別。靈魂既重量感覺……

 

 

            至於 8米里。其實,我只係係電視、電影既專輯見過下。未見過實物。。。我相信,部機對呀萍黎講,真係有好多回憶呢。我整係腦海裡幻想,放 8米里既過程、環境、年代、畫面效果、機身發出既聲響。都覺得好有味道。。。

            更何況,呀萍既 8米里,係記載住,佢老公,佢一家、佢既小孩成長((兩個仔同我差唔多大))。

 

            由於,8米里已經成為珍品。家下呀萍想放返出黎睇,都已經唔得啦。唔知香港有無人有呢?國內又會唔會有呢?

 

            呀萍講到,以前無乜娛樂,老公玩投影,但屋企地方唔大。得十幾尺遠,但放到四、五十尺大。我幻想,應該好似戲院坐前排咁……

 

 

 

 

 

 

本篇發表於 閒話家常。將永久鏈結加入書籤。

發表留言