用錢買快感^^

            哈哈,我家下相信,男人,,,係一種鍾意【用錢買快感】既動物。哈哈。

 

            前日,本大爺終於都搞掂左,轉換上網既網絡供應商既事。哈哈。

 

            同舊既 6M寬頻,轉為現在 100M寬頻。哈哈。真係好!

 

            其實,我以前都係用慣左 100M寬頻,只係,,,可惜搬新屋後,該公司並無法為新屋提供服務。咁我只好用 P記 6M啦。

 

            就咁忍受左兩年所謂 6M既生活,家下終於用得返 100M啦!兩年……價錢就升左三倍!我以前都係比 $100以下。家下要比二百幾!

 

            算吧了……為了快感。錢應該花。

本篇發表於 閒話家常。將永久鏈結加入書籤。

4 Responses to 用錢買快感^^

  1. kitty 說道:

    一睇標題嚇一跳再睇內容得啖笑

  2. 清流男子 說道:

    能夠帶比你一殺那『驚』『喜』,我都感到高興呢。哈哈。
    近日真係好少人黎呢個 blog探我呀。唔知係咪紅日假期,各人都有節目唔上網既呢?
    好彩,我一出 blog無耐,你就探我,哈哈哈!多謝你^^

  3. cheong 昌 說道:

    比以前快左幾多倍ar~

  4. 清流男子 說道:

    bt既話,試左一晚,試過去到2000k以上。多數1300k,有時600k。好睇夠唔夠人放。

發表留言