訓教zzzZZZ

 

      岩岩今日破左一個訓教既時間記錄。

     訓左21個鐘。由300pm食左午餐同藥,就訓。訓到第日既中午12點。咁就21個鐘,咁中間都去過一次廁所既。今次主要係因為感冒。。。

 

      舊記錄就係20個鐘,但就無去過廁所既。果次就係兩晚通燒加之前無乜訓過。果陣,真係好誇,打機打到唔訓教。都好多年前既時啦!哈哈哈哈哈哈!

 

      不過,我一向訓教都唔定時、唔定量。有時訓多、有時訓少。輪班工作嘛。哈哈哈!

 

      好似平時2點訓,第日返早又要5點起身,朋友都覺得我咁都起都身?真係好奇怪。不過,如果輪班經驗既,都覺得好平常既。哈哈哈!

      但係咁…如果問我鍾唔鍾意訓既話?我都鍾意架。哈哈哈!只係一日既時間唔多,得24個鐘,如果訓得多,好多野想研究都研究唔到架喎。哈哈哈哈!我實在好多野都想去研究啦!

本篇發表於 個人習慣。將永久鏈結加入書籤。

2 Responses to 訓教zzzZZZ

  1. niki 說道:

    青少~~
    哈哈~~你瞓得仲勁過~~ ^^
    唔舒服就要休息多啲喇~~小心身體~~ ok?? ^^
    Take Care~~ ^^

  2. 琦琦 說道:

    咁你要休息多D啦, 快D好番呀 ^^
    記得我上次唔舒服, 都係瞓得咁勁呀, 而且仲瞓左好多日添呀><

發表留言