好多事向我走近

 

      人生就係咁,好多野都好似安排左咁。好自然就會係某個時間走近。

      聽日,星期三,我呀叔就過黎做手術。呀叔真係當正我識灑d醫生咁,同我講黑色眼鏡果個同佢做。哈哈哈。
      岩岩收工前,先趕餐死,原來就係睇為我呀叔。人地叫佢745入黎,佢自己都唔知幾時做。因為我睇過,所以我就同佢講,830就會做架啦!第一個。預左一個上午比你做。(老實唔講,佢呢個真係幾麻煩,從安排黎睇…….)

      (老闆係唔知情既情況,又會咁岩安排左我返早。)咁聽日收工就睇下佢啦。

 

跟住…咁岩又發覺左樣野,係星期四既。睇下到時點先算啦。

 

之後,又另一件事又黎啦。本來諗住無既野,又係日前,一個好突然時間,話比我聽,將會有喎。。。跟住,今日收到消息,已經有啦!哈哈哈哈!多謝你呀~kit~

 

      二月好快又會到啦。又幾樣野向我走近。

1)要照胃鏡。(胃一向都唔好,排左好耐期啦。)

2)情人節又到啦!(係咪要趕快搵返個女友?但情人節往往都係男友傷d,所以無謂搵自己笨啦。)

3)農曆新年又到啦!真真正正傷財既時刻,大家唔好以為我收好多。其實,我派都唔少。一家出門拜年既賀禮,都係我搞掂。家裡既糖果。重出埋錢比父母比利是,當然就幫唱散啦。返到公司,上年我都仲會有一個利是回贈計劃,會請每個同事都食兩支甜筒。

本篇發表於 生活日記。將永久鏈結加入書籤。

3 Responses to 好多事向我走近

  1. W.W. 說道:

    有有冇冇有有……寫到咁曖昧

  2. 雪糕 說道:

    照胃鏡~~好辛苦!!女朋友大家都要努力呀! ^^ 哈哈~~我都要好努力搵搵先得呀^^

  3. Annie 說道:

    新年, 情人節都係一年得一次, 傷就係傷d,
    但最後得到的都是開心同好多快樂的回憶嘛,^^ Add Oil!!
    你病就早d休息啦, Take Care
     
     

發表留言